Ramowy rozkład dnia - grupa Sarenki

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF

I zajęcia poranne

6.30-8.00 Schodzenie się dzieci/ Wesoły poranek, w którym dzieci dokonują wyborów dotyczących różnych zabaw oraz form nauki: zabawy dowolne wg zainteresowań dzieci; zabawy tematyczne, konstrukcyjne, manipulacyjne, plastyczne, ruchowe, dydaktyczne – samodzielne lub przy niewielkiej pomocy/ udziale nauczyciela.
Indywidualna praca z dzieckiem dostosowana do jego umiejętności/ możliwości.

8.00-8.15 Dzieci biorą udział w zabawach ruchowych, muzyczno-ruchowych; zabawy integrujące dzieci, ruchowe oraz muzyczno-ruchowe proponowane przez nauczyciela

8.15-8.30 Podejmowanie przez dzieci aktywności porządkowych oraz higienicznych

8.30-9.00 Śniadanie- doskonalenie u dzieci umiejętności samodzielnego i kulturalne spożywania posiłków

II realizacja podstawy programowej

9.00-9.30 Dzieci biorą udział w różnych zabawach/ zadaniach edukacyjnych indywidulanych i grupowych; dyskutują ze sobą, odkrywają, przeżywają, eksperymentują poprzez udział w różnych zabawach, zabawach badawczych, obserwacjach przyrodniczych, wycieczkach, a także są aktywne ruchowo.

9.30-10.15 Dzieci biorą udział w zabawach muzyczno-ruchowych, ruchowych. Podejmują zabawy w małych zespołach przy niewielkim udziale nauczyciela (zabawy przy stolikach,
w wybranych kącikach zainteresowań). Dzieci bawią się na placu zabaw/ organizowane są spacery.

10.15-10.30 Przygotowanie do drugiego śniadania; podejmowanie prze dzieci aktywności porządkowych i higienicznych

10.30-11.00 II śniadanie- doskonalenie u dzieci umiejętności samodzielnego
i kulturalnego spożywania posiłków

11.00-11.30 Zabawy z językiem angielskim/ Zabawy gimnastyczne

11.30-12.30 Relaksacja – dzieci odpoczywają słuchając bajek/ opowiadań czytanych przez nauczyciela, słuchowisk z płyty CD, kołysanek, muzyki relaksacyjnej, dźwięków natury

12.30-12.40 Przygotowanie do obiadu: podejmowanie przez dzieci aktywności porządkowych i higienicznych

12.40-13.00 Obiad- doskonalenie u dzieci umiejętności samodzielnego i kulturalnego spożywania posiłków

13.00-14.15 Dzieci podejmują różne aktywności przy niewielkim udziale nauczyciela (zabawy stolikowe, plastyczne, rozwijanie u dzieci zainteresowań/ zdolności), bawią się na placu zabaw.

III Zajęcia popołudniowe

14.15-14.30 Przygotowanie do podwieczorku: podejmowanie przez dzieci aktywności porządkowych i higienicznych

14.30-14.50 Podwieczorek: doskonalenie u dzieci umiejętności samodzielnego i kulturalnego spożywania posiłków

14.50-15.00- Wykonywanie przez dzieci czynności higienicznych

15.00-16.30 Rozchodzenie się dzieci/ udział w różnych zabawach, grach stolikowych, zabawy swobodne wg zainteresowań dzieci, wspólne czytanie bajek, zabawy ruchowe, muzyczno-ruchowe, dramowe, oglądanie książek, pantomima, zabawy ruchowe w sali. Zabawy indywidualne lub w małych grupach w celu rozwijania zainteresowań, pasji, a także doskonalenie ich umiejętności.

I zajęcia poranne

6.30-8.00 Schodzenie się dzieci/ Wesoły poranek, w którym dzieci dokonują wyborów dotyczących różnych zabaw oraz form nauki: zabawy dowolne wg zainteresowań dzieci; zabawy tematyczne, konstrukcyjne, manipulacyjne, plastyczne, ruchowe, dydaktyczne – samodzielne lub przy niewielkiej pomocy/ udziale nauczyciela.
Indywidualna praca z dzieckiem dostosowana do jego umiejętności/ możliwości.

8.00-8.15 Dzieci biorą udział w zabawach ruchowych, muzyczno-ruchowych; zabawy integrujące dzieci, ruchowe oraz muzyczno-ruchowe proponowane przez nauczyciela

8.15-8.30 Podejmowanie przez dzieci aktywności porządkowych oraz higienicznych

8.30-9.00 Śniadanie- doskonalenie u dzieci umiejętności samodzielnego i kulturalne spożywania posiłków

II realizacja podstawy programowej

9.00-9.30 Dzieci biorą udział w różnych zabawach/ zadaniach edukacyjnych indywidulanych i grupowych; dyskutują ze sobą, odkrywają, przeżywają, eksperymentują poprzez udział w różnych zabawach, zabawach badawczych, obserwacjach przyrodniczych, wycieczkach, a także są aktywne ruchowo.

9.30-10.15 Dzieci biorą udział w zabawach muzyczno-ruchowych, ruchowych. Podejmują zabawy w małych zespołach przy niewielkim udziale nauczyciela (zabawy przy stolikach,
w wybranych kącikach zainteresowań). Dzieci bawią się na placu zabaw/ organizowane są spacery.

10.15-10.30 Przygotowanie do drugiego śniadania; podejmowanie prze dzieci aktywności porządkowych i higienicznych

10.30-11.00 II śniadanie- doskonalenie u dzieci umiejętności samodzielnego
i kulturalnego spożywania posiłków

11.00-11.30 Zabawy z językiem angielskim/ Zabawy gimnastyczne

11.30-12.30 Relaksacja – dzieci odpoczywają słuchając bajek/ opowiadań czytanych przez nauczyciela, słuchowisk z płyty CD, kołysanek, muzyki relaksacyjnej, dźwięków natury

12.30-12.40 Przygotowanie do obiadu: podejmowanie przez dzieci aktywności porządkowych i higienicznych

12.40-13.00 Obiad- doskonalenie u dzieci umiejętności samodzielnego i kulturalnego spożywania posiłków

13.00-14.15 Dzieci podejmują różne aktywności przy niewielkim udziale nauczyciela (zabawy stolikowe, plastyczne, rozwijanie u dzieci zainteresowań/ zdolności), bawią się na placu zabaw.

III Zajęcia popołudniowe

14.15-14.30 Przygotowanie do podwieczorku: podejmowanie przez dzieci aktywności porządkowych i higienicznych

14.30-14.50 Podwieczorek: doskonalenie u dzieci umiejętności samodzielnego i kulturalnego spożywania posiłków

14.50-15.00- Wykonywanie przez dzieci czynności higienicznych

15.00-16.30 Rozchodzenie się dzieci/ udział w różnych zabawach, grach stolikowych, zabawy swobodne wg zainteresowań dzieci, wspólne czytanie bajek, zabawy ruchowe, muzyczno-ruchowe, dramowe, oglądanie książek, pantomima, zabawy ruchowe w sali. Zabawy indywidualne lub w małych grupach w celu rozwijania zainteresowań, pasji, a także doskonalenie ich umiejętności.