KONKURSU ŚWIĄTECZNEJ PIOSENKI ANGLOJĘZYCZNEJ DLA UCZNIÓW KLAS 1-3 SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z GMINY DOBRCZ
REGULAMIN SZKOLNEGO KONKURSU ŚWIĄTECZNEJ PIOSENKI ANGLOJĘZYCZNEJ
DLA UCZNIÓW KLAS 1-3 SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z GMINY DOBRCZ
Dobrcz 2023/2024
-
ZAŁOŻENIA OGÓLNE I CELE KONKURSU
-
Konkurs przeznaczony jest dla uczniów klas 1-3 SP
-
Organizatorami konkursu są nauczycielki języka angielskiego z ZSP Dobrcz
-
Za stronę merytoryczną konkursu odpowiadają organizatorzy
-
W skład komisji konkursowej wchodzą: Dyrektor ZSP Dobrcz (Przewodnicząca), nauczyciel muzyki oraz nauczyciel języka angielskiego.
-
CELE KONKURSU
-
Rozbudzenie wśród uczniów zainteresowań językiem angielskim oraz podniesienie poziomu umiejętności językowych;
-
Wspieranie muzycznie uzdolnionych uczniów i umożliwienie prezentacji ich umiejętności wokalnych w języku angielskim;
-
Propagowanie kultury muzycznej, anglojęzycznej wśród dzieci;
-
Kształtowanie umiejętności współzawodnictwa, przygotowanie do publicznych wystąpień;
-
Realizacja marzeń i ambicji.
-
PRZEBIEG KONKURSU
-
Konkurs przeprowadza Komisja Konkursowa powołana przez dyrektora szkoły. Przewodniczącym Komisji Konkursowej jest z urzędu dyrektor szkoły ZSP Dobrcz lub jego zastępca.
-
Każda szkoła z gminy Dobrcz zgłasza maksimum 3 występy (może to być występ solo lub duety). Jeśli jest więcej chętnych, to opiekunowie po konsultacjach z innymi nauczycielami w swojej szkole wybierają max. 3 wykonawców, którzy będą reprezentować daną placówkę.
-
Uczniowie biorący udział w konkursie przygotowują świąteczną piosenkę anglojęzyczną:
- piosenka może być wykona a cappella lub z wykorzystaniem podkładu muzycznego
(podkład muzyczny należy dostarczyć organizatorom w dniu konkursu)
- piosenka powinna być zaśpiewana w wymiarze 1 zwrotka plus refren (lub dłuższa)
- uczestnicy mogą wykorzystać własne, świąteczne rekwizyty lub przebrania
-
Wszyscy uczestnicy finału otrzymają dyplomy uczestnictwa oraz nagrody rzeczowe za I, II i III miejsce.
-
Jury Konkursu oceniać będzie następujące walory artystyczne:
- ogólne wrażenie artystyczne, dobór repertuary, muzykalność;
- poprawność językową;
- użycie języka ciała, gestykulacji
Inne elementy prezentacji (charakteryzacja, rekwizyty) będą również miały wpływ na ocenę.
OPRACOWAŁY: K. Harkot, A.Zielińska. A.Wojciechowska